Betablokken

Fællesblog for alle Fountain Houses medlemmer og medarbejdere

Fountain Houses løbegruppe

Af Kenneth

Tak til gå/lunte/løbe gruppen for en skøn formiddag. Strålende sol, lidt vind og god temperatur at løbe i.

Havde sat mig for at løbe længere end normalt og havde udfordret Ida og Mogens. De virkede ikke helt oplagte og de slap da også efter ca. 1 km. Nok en blanding af skader og rødvin?

På 2. runde mødte jeg gå-holdet som holdt et fint tempo og herligt at se Ulrik var med 🙂 Og tak for at motivere mig endnu mere da jeg kom forbi 🙂

3. runde gik fint. Benene blev bedre efter de havde gjort lidt ondt tidligere, så løb den hjem og holdt den tid jeg havde sat som mål.

Vil opfordre endnu flere til at komme og deltage. Det er rigtig hyggeligt og god hygge med kaffe/brød efterfølgende.

Vi ses snart igen.

Hilsen

Kenneth

Skriv en kommentar

Information

This entry was posted on 30. september 2013 by in Sker & sket i Fountain House.
