Betablokken

Fællesblog for alle Fountain Houses medlemmer og medarbejdere

Musik fra redaktions-medlemmerne

 

 

Laver du selv  musik ?  Tilføj  gerne !

Af Maria & Marius

5 comments on “Musik fra redaktions-medlemmerne

  1. Kenneth
    15. november 2013

    Kanon begge to. Lyder rigtig godt og måske en mulighed for duet til fødselsdagsfesten?

    Mellem os, så ved jeg hvor Marius giver koncert snart for en eksklusiv skare. Hvis jeg slipper ind lover jeg at transmittere koncerten live her på blokken 🙂

    Like

  2. nikolaj Callesen
    16. november 2013

    …ta ta taskenspiller og hindbærbrus, mmmmh fredom to love,.. hold op hvor bliver man i godt humør sådan en lørdag morgen af jeres musik Maria og Marius!

    Like

  3. Maria
    19. november 2013

    Dejligt det falder i god jord – tak begge! Det lyder ømt med en duet….. og naturligvis derfor værd at overveje 😉

    Like

  4. Mogens
    3. december 2013

    Hej Maria og Marius
    Hold da op det svinger. SIkke talenter der vandrer rundt her. Tak til jer begge

    Like

  5. Gry
    11. december 2013

    Jeg lytter til Maria om aftenen, når jeg slumrer ind på min hovedpude og til Marius, når jeg vågner og helst vil sove videre, men bare SKAL op. Tak til jer begge. Det virker!

    Like

Skriv en kommentar

Information

This entry was posted on 15. november 2013 by in Kreativt & fritid.
