Betablokken

Fællesblog for alle Fountain Houses medlemmer og medarbejdere

Ny praktikant i Fountain House

Som led i min uddannelse er jeg så heldig at være kommet i praktik i Fountain House.
Jeg kommer til at være her indtil midt i august, så jeg har heldigvis et godt stykke tid til at finde ud af, hvad Fountain House er for et sted, og hvordan jeg kan bruges bedst.

Min uddannelse, som er en professionsbacheloruddannelse i Offentlig Administration, handler bl.a. om, hvad man må og ikke må indenfor alt det offentlige. Jeg har også lært en del om økonomi og politik og om, hvordan man kan være med til at gøre samfundet bedre for os alle sammen at være i.

Jeg vil f.eks. gerne være med til at finde ud af, hvordan vi hjælper dem, der har brug for det, og hvor alle har det så godt som muligt og kan være glade for at være dem, vi er.

Det lyder (og føles) som et stort mål, og jeg er glad for at have et sted at starte, nemlig her i Fountain House, hvor jeg skal være med til at finde ud af, hvordan vi kan gøre Fountain House kendt for nye medlemmer. Måske jeg kommer til at spørge nogle af jer, om I gider fortælle, hvad I bruger stedet til og om hvordan I synes det er, at være her.

Men indtil videre vil jeg bare sige tak, fordi jeg er blevet taget så godt imod. Jeg glæder mig til at lære jer at kende henad vejen, og hvis der er noget I vil vide, så bare spørg:-)

Af Josefine

One comment on “Ny praktikant i Fountain House

  1. Det anonyme medlem af kontoret
    12. februar 2014

    Hjerteligt velkommen Josefine

    Like

Skriv en kommentar

Information

This entry was posted on 7. februar 2014 by in Sker & sket i Fountain House.
