Betablokken

Fællesblog for alle Fountain Houses medlemmer og medarbejdere

(Endnu en) ny praktikant i Fountain House

Kim praktikant

 

Hej alle

En lidt forsinket introduktion, eftersom jeg har været her i snart 14 dage.
Jeg hedder Kim og er 32 år gammel. Jeg er gift med Maja og har en datter på 13 og en søn som blev født den 9. januar.

Jeg er socialrådgiver studerende og begyndte uddannelsen i 2012 og er nu på 4. semester. Jeg har fået det privilegie at komme i praktik her hos jer og skal være her de næste 5 måneders tid, hvor jeg skal lære en masse og forhåbentlig også være behjælpelig.

Jeg håber at lære rigtigt mange af jer at kende og I er mere end velkommen til at fange mig og spørge ind til mig, min uddannelse eller hvis der eventuelt er noget jeg kan hjælpe med.

Af Kim Simoni Gottliebsen

One comment on “(Endnu en) ny praktikant i Fountain House

  1. Det anonyme medlem af kontoret
    12. februar 2014

    Hjerteligt velkommen Herr Gottliebsen

    Like

Skriv en kommentar

Information

This entry was posted on 12. februar 2014 by in Sker & sket i Fountain House.
