Betablokken

Fællesblog for alle Fountain Houses medlemmer og medarbejdere

Dagens vittighed!

Forleden dag da jeg kørte på motorvejen hjem fra Aalborg var jeg nødt til at gå på potten. Jeg stoppede ved en tankstation og skyndte mig til toilettet.

Jeg havde dårlig nok sat mig før jeg hørte en stemme fra nabotoilettet der sagde:
“Hej, hvordan går det?”

Nu er jeg ikke den type der snakker med hvem som helst på et toilet, og jeg ved ikke hvorfor, men jeg svarede, lidt pinlig berørt:
“Jo tak, godtnok!”

Og den anden sagde så:
“Hvad laver du?”

Sikke et spørgsmål at stille!!!
Jeg syntes at det var en totalt bizar situation, så jeg svarede:
“Tja, Ligesom dig – på vej hjem fra Aalborg!”??

På dette tidspunkt havde jeg bare travlt med at blive færdig, og komme ud så hurtigt som muligt, og så kom det næste spørgsmål:
“Må jeg komme over til dig?”

Ok, Det spørgsmål var bare for meget, men jeg troede jeg kunne afslutte samtalen ved at være høflig afvisende, så jeg sagde:
“Neej..jeg er lidt optaget lige nu!!!”

Og så svarede den anden person med en lidt dæmpet stemme…
“Du, jeg bliver nødt til at ringe af nu. Jeg ringer igen om lidt. Der sidder en idiot i nabotoilettet som svarer på alle mine spørgsmål til dig!!!!!!

Af Lizette

toilet

Skriv en kommentar

Information

This entry was posted on 7. juli 2014 by in Kreativt & fritid.
