Betablokken

Fællesblog for alle Fountain Houses medlemmer og medarbejdere

Hilsen fra Josefine

Kære medlemmer og medarbejdere!

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at sige mange tak for denne gang. Jeg nåede langt fra at sige farvel til alle – pludselig var dagen kommet, hvor jeg skulle afsted.
Heldigvis fik jeg et praktikant-kaffekort, så jeg kigger forbi inden længe 🙂

Det har været en stor oplevelse at være i huset, både fagligt og personligt har jeg fået en masse med, så tak for det!
Derudover vil jeg gerne sende en dybtfølt tak for den fortrolighed I har udvist mig. Det er en gave – en af de langtidsholdbare.

Jeg har lovet at fortsætte som ‘Livsstilsblogger’ (var det det, du kaldte det, Gry?) herinde. Det vil være indslag der har positiv psykologi som omdrejningspunkt.

Kommentér gerne på indslagene.

Kærlig hilsen fra Josefine

One comment on “Hilsen fra Josefine

  1. Annelise
    25. august 2014

    Du vil blive savnet Josefine:o)

    Like

Skriv en kommentar

Information

This entry was posted on 24. august 2014 by in Debat, Sker & sket i Fountain House.
