Betablokken

Fællesblog for alle Fountain Houses medlemmer og medarbejdere

Fotografér med hjertet

Fredag d. 26. september starter kurset “Fotografér med hjertet”. Underviseren, Fotograf Tine Juel, skriver nedenfor lidt om, hvad det går ud på – skriftligt såvel som visuelt. Se, hvordan du tilmelder dig her: http://www.fountain-house.dk/index.php/kurser/tilmelding-til-kurser

Fotografi handler ikke om at trykke på knappen, det handler mere om dig og din måde at opleve verden på. På dette kursus vil  vi udvikle dit personlige billedsprog. Fokus er på det kreative og ikke det tekniske. Alle kan være med, øvede og nybegyndere.  Der er ingen krav til kamera, faktisk kan du bruge din telefon. En kursusdag kunne se sådan ud: Jeg holder et oplæg med inspiration ud fra dagens emne. En opgave kunne eksempelvis være : Farven BLÅ. Herefter skal I ud og fotografere ud fra det tema/oplæg vi har gennemgået. Når I kommer tilbage snakker vi lidt om hvordan det er gået og  gennemgår evt. lidt redigering i Photoshop.

(Klik på et billede, for at se det i stort format)

 

Jeg hedder Tine Juel og har beskæftiget mig med fotografi i 13 år. Jeg er uddannet reklame- og fagfotograf. Jeg har været selvstændig fotograf i 7 år. Sideløbende med min virksomhed underviser jeg i fotografi, jeg har mine egne kurser, men har også undervist på forskellige skoler.

Se lidt af mit arbejde på: http://tinejuel.dk/

Jeg glæder mig til at se jer.

Kærlig hilsen Tine

Skriv en kommentar

Information

This entry was posted on 8. september 2014 by in Kreativt & fritid, Sker & sket i Fountain House.
