Betablokken

Fællesblog for alle Fountain Houses medlemmer og medarbejdere

Hemmeligheder i Fountain House – ikke for sarte sjæle!

På Betablokkens redaktion har vi åbnet vores meget hemmelige hemmelighedskasse, som har stået i receptionen i Fountain House i en måned. Folk har frit og anonymt haft mulighed for at smide en lap papir ned i kassen med deres dybeste hemmelighed.

Det er der nogle stykker, der har valgt at gøre, og som man kan se nedenfor, er det helt normale og mentalt raske mennesker, der kommer i Fountain House.
God fornøjelse! 😉

 

“Har tisset på stolen til en jobsamtale!” 🙂

 

“En af mine tvangshandlinger går ud på, at jeg skal gnubbe min numse op ad naboens dør, før jeg låser mig ind i min egen lejlighed”

 

“Jeg havde anoreksi i tre år”

 

“Lytter nogle gange til Merle Haggard, når jeg er deprimeret”

 

“Da jeg var otte år, forsøgte jeg at drukne min irriterende lillebror i badekaret, men min mor opdagede det og reddede hans liv.”

 

“Jeg kysser et billede af Hansi Hinterseer, før jeg går i seng.”

 

“Under en psykiatrisk indlæggelse, spillede jeg 500 (kortspillet) med andre patienter, hvor taberen skulle gå hen til personalet og ”fake” at have fået det rigtig dårligt og bede om ”et shot” af et kraftigt sløvende medikament. Jeg tabte selvfølgelig og sov i to dage efter. Hvad man ikke gør af kedsomhed….”

 

“Jeg synes, meget neurotiske kvinder er seksuelt tiltrækkende”

 

“Hele mit liv har jeg haft en hemmelig drøm om at blive bakkesangerinde – selv om jeg er mand”

 

 

FullSizeRender-4

 

Af redaktionen

Skriv en kommentar

Information

This entry was posted on 26. februar 2015 by in Kreativt & fritid, Psykiatri & recovery, Sker & sket i Fountain House.
