Betablokken

Fællesblog for alle Fountain Houses medlemmer og medarbejdere

Interviewpersoner søges!

Kære Jer!

Så er det tid til at skrive bachelor for mig også:-)
Det betyder to ting:
1: Jeg når ikke at lave gratisyoga i april
2: Jeg har brug for at tale med 4-5 medlemmer af Fountain House i ca. 45 minutter til brug for mit projekt.

Det, jeg gerne vil interviewe jer om/tale med jer om, er, hvordan I oplever det, når I er til samtale hos sagsbehandleren i Jobcenteret. Det handler i bund og grund om, hvordan I føler jer mødt og set, og om I oplever, at de hjælper jer.

Der vil blive tale om interview med een ad gangen, og jeg optager interviewet, så jeg kan transskribere det. Du vil være anonym i rapporten. Du vil få mulighed for at læse det igennem, inden jeg bruger det, hvis du gerne vil det. Det kan være, at der er nogle af jer fra yogaholdet, der har tid, ellers nogle andre. Og jeg vil være SÅ glad for det, hvis I gider!

Jeg kan komme til Fountain House,og vi kan sætte os et lidt roligt sted, meget gerne i starten af den kommende uge.

Så ring til mig, hvis I har lyst til at stille op til interview på 5151 5868

Kærlige hilsner fra Josefine!

dreamstime_l_3291533

 

Skriv en kommentar

Information

This entry was posted on 13. marts 2015 by in Debat, Psykiatri & recovery, Sker & sket i Fountain House.
