Betablokken

Fællesblog for alle Fountain Houses medlemmer og medarbejdere

Når jeg fortæller, får verden farver

“Måske ved I, at jeg lever med kroniske depressive symptomer, og at min verden som regel er tung og grå. Men når jeg fortæller min historie, bliver jeg levende. Når jeg fortæller, får verden farver. Hvis mine erfaringer kan bruges af andre, så giver min sygdom mening. Så er det ikke bare spild af liv. Og det er sgu magisk og helt uroligt meningsfuldt.”
Louise

Se Louise fortælle sin inspirerende historie her:

 

apriltema

Skriv en kommentar

Information

This entry was posted on 27. april 2015 by in Debat, Psykiatri & recovery, Sker & sket i Fountain House.
