Betablokken

Fællesblog for alle Fountain Houses medlemmer og medarbejdere

Forår i Frederiksberg Have

Hejrene ved indgangen tigger fisk

af en mand

Det grønne danner en halvcirkel

jeg begiver mig ind imod

en kvinde kører en barnevogn

plænen er dækket af bellis

ænderne vasker sig

mens en due kurtiserer sin mage

 

M4034S-4211

 

midt i al livet

er her dejligt stille og svalt under træernes skygge

Nogle børn forærer mig en cola

en ung mand passerer forbi med en hund

Livet begynder forfra og jeg føler det som om

jeg er ved at vågne

af min sløve dvale og en indre stemme siger

Nyd nu livet

Foretag dig noget

Find en mand

Gift dig

Kom nu tilbage til livet og glæden

Foråret foranlediger denne nyopvågnen

som jeg går her alene

og søger efter en

der kan vække mig

 

Af Carina

 

betablokkentemaMAJ

Skriv en kommentar

Information

This entry was posted on 5. juni 2015 by in Kreativt & fritid, Psykiatri & recovery.
