Betablokken

Fællesblog for alle Fountain Houses medlemmer og medarbejdere

Gnaver-dating.dk

Hunmarsvinet Mysli vil gerne finde sig en kæreste, men det har hun haft rigtigt svært ved, så nu forsøger hun sig med netdating. Dog har hun store problemer med at finde på en god sætning at indlede med, som fortæller, hvem hun er, og hvad hun søger hos et hanmarsvin.

 

dating

”En af mine veninder sagde, at hun syntes, at jeg skulle prøve gnaver-dating.dk, så nu vil jeg lige give det en chance for at se, om det er et godt sted at finde en date…”

Åh nej, pinligt! Det her er min ENESTE chance for at finde en date. Det ved jeg helt sikkert, for jeg har prøvet alt andet!

”Det er ved at være pinligt at komme til fest alene, og mine veninder spørger, hvorfor jeg har været single så længe, og om jeg ikke skal have en kæreste…”

Åh nej, endnu mere pinligt! Jeg har været single hele mit liv, og det er pinligt at være mig både til hverdag og fest!

”Mit liv er perfekt, men nu mangler jeg bare én ting! Og det er dig, den perfekte mand, som vil gøre mit liv helt perfekt!”

Åh nej, pinligt! Der er intet i mit liv overhovedet, som fungerer bare en lille smule!

”Jeg er træt af at hænge ud på barerne i nattelivets kødmarked med mine veninder…”

Åh nej, pinligt! Jeg kommer aldrig i byen, for de veninder, jeg ikke har, gider ikke have en bøvet muffe-gris som mig med…”

”Jeg er en frisk pige, der søger en sød fyr…”

Åh nej, pinligt! Jeg er slet ikke frisk, jeg er dødkedelig, og jeg vil tage en hvilken som helst fyr, hvis bare han gider have mig!

”Jeg er et grimt og dumt og fedt hunmarsvin med kæmpe hængeøre, som fuldstændig desperat søger en kæreste…”

Åh nej, pinligt! Jeg søger en kæreste fuldstændig desperat!

”Jeg søger et sødt hanmarsvin, som kan lide at spise, sove, lave huler af hø og spise huler af hø…”

Der var den! Den er både ærlig og kærlig, og jeg fremstår som en drøm og livslang partner for et hanmarsvin!

 

 

Af Niels

Skriv en kommentar

Information

This entry was posted on 6. august 2015 by in Ikke kategoriseret, Kreativt & fritid.
