Betablokken

Fællesblog for alle Fountain Houses medlemmer og medarbejdere

Rask mand søger psykisk ustabil kvinde

Kære Betablokkens redaktion…

Jeg skriver til jer, fordi jeg tænkte, at I måske kunne hjælpe mig.

Jeg er en mand på 44 år, der som så mange andre søger en kæreste. Og efter at have været igennem diverse datingssider uden resultat, tænkte jeg, at det måske var noget at søge efter en indenfor jeres område (psykiske lidelser/sårbarhed). Jeg anser jo mig selv for at være et rimeligt åbent og tolerant menneske, så hvorfor egentlig ikke prøve det, tænkte jeg, selvom jeg ikke selv er psykisk syg på nogen måde (revisor med eget firma).

revisor

Faktisk forestiller jeg mig, at jeg kan give en sådan psykisk sårbar pige/kvinde den ro og stabilitet hun har brug for – og sidst men ikke mindst – give hende den respekt hun fortjener.

Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg udover at være 44 år, er en stille og rolig fyr, slank og efter sigende ret attraktiv. Mine interesser er mange, bla.: Rejser, mad, vinsmagning og klassisk jazz.

Pt. bor jeg af praktiske grunde hos min mor, men er dog indstillet på på et tidspunkt flytte sammen med den rette.

Jeg stiller ikke nogen særlige krav til hende, jeg søger, men forestiller mig at hun er et sted mellem 19 og 23 år, velholdt og gerne lyshåret. (Måske en fra jeres afdeling i Bogstøtten…?)

Håber I kan hjælpe mig – og på forhånd tak!

Hilsen

John D.

Teksten af skrevet af et medlem af Fountain House og er satirisk og 100% fiktiv

One comment on “Rask mand søger psykisk ustabil kvinde

  1. Lizette Petersen
    30. oktober 2015

    Jeg stiller ikke nogen særlige krav til hende, jeg søger, men forestiller mig at hun er et sted mellem 19 og 23 år, velholdt og gerne lyshåret) Tænker ungt kød han søger. Bor hjemme hos mor hold nu op, og får nok det hele serveret. Tænker, at han er en hver kvindes drøm.

    Like

Skriv en kommentar

Information

This entry was posted on 26. oktober 2015 by in Artikler, Kreativt & fritid, Sker & sket i Fountain House.
